Είναι Τσεχική Κυπρίνοι Ειδική; (Je Cesky kapr Zvlastni;)
2008 29 12 2008Článek κατά ČEŠTINĚ Dole (Klikněte na "Διαβάστε το υπόλοιπο ...")
Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, οι Τσέχοι και οι Σλοβάκοι φάτε κυπρίνος την παραμονή των Χριστουγέννων ως κύριο πιάτο. Είναι η μόνη μέρα που τρώνε ψάρια τότε; Peter Gandalovic, Τσεχική Υπουργός Γεωργίας, ξεκίνησε ένα σχέδιο για την ενθάρρυνση των Τσέχων να τρώνε περισσότερα ψάρια όλο το χρόνο. Προφανώς, η Τσεχική Δημοκρατία είναι μία από τις μεγαλύτερες παραγωγούς των ψαριών, αλλά πρόκειται για μια χώρα με τα χαμηλότερα ποσοστά από την κατανάλωση ψαριών (δεν έχουμε πληροφορίες σχετικά με τη Σλοβακία). Επιπλέον, πρόσφατες ειδήσεις Τσεχική επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσει ένα τριετές σχέδιο για να αποδείξει ότι κυπρίνους κρέατος θα βελτιώσει τη συνολική υγεία του ανθρώπου. Μήπως τα κίνητρα αυτής της αλλαγής θλιβερή στατιστικές;
Το έργο του Peter οδηγήσει Gandalovic της χώρας θα κοστίσει περίπου 150 εκατ. κορώνες. Ας ελπίσουμε ότι αυτό το σχέδιο θα αυξήσει την κατανάλωση των ψαριών του γλυκού νερού και παρέχουν μεγαλύτερη Τσέχοι να επωφεληθούν από αυτά. Δυστυχώς, οι Τσέχοι παράγουν χιλιάδες τόνους του κυπρίνου και άλλων ψαριών του γλυκού νερού, αλλά τα περισσότερα από αυτά που εξάγονται σε άλλες χώρες. Το έργο θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σε εγχώριο ψάρια που θα πρέπει να καταναλώνεται όλο το χρόνο και δεν αφορά μόνο κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.
Την περασμένη εβδομάδα, Ceske Noviny, ανακοίνωσε ότι η τσεχική επιστήμονα θα ξεκινήσει ένα τριετές σχέδιο καιρό ότι θα αποδείξει ότι η κατανάλωση κυπρίνους θα βελτιώσει τη συνολική υγεία. Η μελέτη αυτή ξεκίνησε με βάση μια πολύ επιτυχημένη μελέτη της Eskimos στη Γροιλανδία, που δεν πάσχουν από καρδιακή νόσο. Την κατανάλωση ψαριών της Γροιλανδίας είναι πολύ υψηλότερες σε σχέση με τη Δημοκρατία της Τσεχίας, όπου οι Τσέχοι τρώνε μόνο περίπου πέντε χιλιογράμμων ιχθύων ανά κάτοικο ανά έτος. Κατά συνέπεια, περίπου το 50 τοις εκατό του συνόλου των θανάτων στην Τσεχική Δημοκρατία οφείλεται σε καρδιαγγειακές παθήσεις. Μια παρόμοια μελέτη διεξήχθη στη Σουηδία στο Πανεπιστήμιο στην Ουψάλα, όπου οι επιστήμονες ελέγχονται οι επιπτώσεις στην υγεία του σολομού και της πέστροφας και έλαβε διεθνούς κύρους βραβείο, τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.
Η Τσεχική επιστήμονες θα επικεντρωθεί, ωστόσο, για την Τσεχική κυπρίνους από Vodnany στη Νότια Βοημία. Τα ψάρια θα πρέπει να τρέφονται με ειδική τροφή εμπλουτισμένη με ευεργετικές ουσίες οι οποίες θα αυξήσουν τα ποσά των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στο κρέας. Περίπου 120 ασθενείς, οι οποίοι έχουν υποβληθεί σε εγχείρηση καρδιάς, θα εξυπηρετούνται κυπρίνους φιλέτα τρεις φορές την εβδομάδα για 1,5 μήνες. Το έργο θα περιλαμβάνει το Ερευνητικό Ίδρυμα Πολιτισμού και της Ψάρια Υδροβιολογία στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Βοημίας στην Ceske Budejovice, μια τοπική εταιρεία αλιείας, και το Ινστιτούτο Πειραματικής και Κλινικής Ιατρικής (IKEM) στην Πράγα.
Θα αυξήσει το κίνητρο την κατανάλωση ψαριών στην Τσεχική Δημοκρατία; Επιπλέον, θα το κυπρίνους μελέτης δείχνουν παρόμοια ή ακόμα καλύτερα αποτελέσματα από την ελβετική μελέτη; Ίσως υπάρχει κάτι ιδιαίτερο σχετικά με την Τσεχική κυπρίνους. Δυστυχώς, οι Αμερικανοί λένε ότι κυπρίνους κρέας είναι το χειρότερο ψάρι κρέας ποτέ. Είναι αλήθεια;
***
JAK již možná víte, CESI ένα Slováci ji kapra na Štědrý den JAKO hlavní chod. Je Štědrý den jediným dnem, kdy tedy ji ryby; Petr Gandalovič, ministr ZEMEDELSTVÍ České republiky, zahájil Σχέδιο na podporu konzumace ryb v České republice po celý rok. Kupodivu, Česká republika jedním z největších producentů ryb, ale je να země s nejnižší konzumací ryb (nemáme informace o Slovensku). Navíc poslední zprávy oznámily, ήδη čeští vědci zahájí tříroční Σχέδιο, který má dokázat, ήδη kapří Maso zlepší celkové zdraví člověka. Změní Tyto aktivity tuto smutnou στατιστική;
Projekt pod vedením Πέτρα Gandaloviče bude stat zemi ASI 150 milionů korun. Doufejme, ήδη zvýší spotřebu sladkovodních ryb αντιπρόεδρος Čechů z tohoto bude těžit του σχεδίου. Bohužel, CESI produkují tisíce tun kaprů ένα dalších sladkovodních ryb, ale většina z nich je vyvážena κάνουμε ostatních zemí. Projekt από měl přinést větší informovanost o rybách pěstovaných DOMA měl ένα από zvýšit konzumaci ryb po celý rok ένας ne Jen během Vánoc.
Minulý týden České Noviny oznámily, ήδη čeští vědci zahájí tříroční Σχέδιο, který dokáže, ήδη konzumace kaprů zvýší celkový zdravotní stav. Tato studie byla založena na velmi úspěšném studiu s Eskymáky κατά Grónsku, kteří netrpí srdečním onemocněním. Spotřeba ryb v Grónsku je mnohem vyšší než v České republice, kde CESI jedí Jen ASI pet kilogramů ryb na jednoho obyvatele za rok. V důsledku toho ASI 50 procent všech úmrtí κατά České republice je z kardiovaskulárních onemocnění. Podobná studie byla provedena ve Švédsku na univerzitě κατά Uppsale, kde vědci potvrdili zdravotní prospěch lososů ένα pstruhů ένα obdržela prestižní mezinárodní ocenění κατά ΖΑΡΙ tohoto Roku.
Čeští vědci se však zaměří na České kapry z Vodňan κατά jižních Čechách. Ryby budou krmeny speciální potravou obohacenou prospěšnými látkami, které zvýší množství Ωμέγα-3 mastných kyselin κατά Mase. Ασή 120 pacientů, kteří podstoupili operaci srdce, budou krmeni kapřími filety třikrát týdně po dobu 1,5 Mesice. Projekt bude zahrnovat Rybářský ένα hydrobiologický výzkumný ústav Jihočeské univerzity κατά Českých Budějovicích, místní rybářství ένα Institutu pro klinickou ένα experimentální medicínu (IKEM) Praze.
Zvýší Tyto aktivity spotřebu ryb v České republice; Ukáže studie kaprů podobné anebo dokonce lepší výsledky než švýcarská studie; Možná jsou čeští kapři κατά něčem zvláštní. Bohužel, Američané říkají, ήδη kapří Maso je nejhorší rybí Maso vůbec. Je να Pravda;
Πηγές (Υγεία):
Radio.cz
Ceske Noviny
***







































Λοιπόν, ο κόσμος θέλει να αλιευμάτων κυπρίνους ώστε να έχετε ένα καλό προαίσθημα, αλλά δεν ήθελα να το φας. Είναι πολύ κοκκαλιάρης και το κρέας δεν γεύση τόσο καλό όσο άλλα κρέατα ψαριών. Ίσως Τσεχική κυπρίνους κρέας είναι καλύτερο, αλλά δεν τρώμε εκεί.
[...] Είναι Τσεχική Κυπρίνοι Ειδική; (Je Cesky kapr Zvlastni;) | CzechFolks.com [...]
Έχω την ίδια απάντηση από τους Αμερικανούς: Carp είναι YUK!
Ποτέ δεν έτρωγαν κυπρίνους, δεν είμαι ένα ψάρι πρόσωπο. Πάντα είχε ένα σνίτσελ στο σπίτι: o)
Carp είναι πολύ καλή. Δίνω μιά προσπάθεια.